"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Yay

Äntligen någon som lyckats gissa rätt på det här inlägget (och nej Linn räknas inte för hon visste redan innan och max var för lat för att lämna en kommentar). Denna någon var Robin som såg att det var DennisM som jag gjorde en parodi på. :P

Och här har vi honnom (hoppas de inte gör nått att jag tog en bild av dig från din blogg) :D

notis: Jag har inget emot Dennis (är en trogen läsare :P ), jag bara håller inte alltid med i hans debatt angående skönhetsideal.

Kommentarer
Postat av: Robin

håhå!

det är lugnt :)

2009-02-03 @ 15:42:19
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se