"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Fest

Jag var på en polares 18årsfest för en timma sen. Tidigare under kvällen körde vi ölleken och en person fick ett kort som innebär att man måste nämna märken/namn. Hon valde att ta handväsketillverkare och började med att säga Burberry varpå nästa säger Gucci. Den tredje i ordningen smäller då näven i bordet av ilska då han inser att han måste dricka en hel flaska eftersom han inte kan fler märken. Själv sitter jag och kommer på mig själv med att jag redan nu har ytterligare 10 märken i huvudet och funderar på att slå vad om att jag måste dricka en öl om jag inte kan nämna 15 märken till. Men jag känner i stället efter för att se till att kulorna fortfarande ligger kvar, håller käft och låter spelet fortgå.
(Miniväska från Filippa K)


Kommentarer
Postat av: Elin

Gay gay gay

2009-06-21 @ 14:37:02
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Linn

it's okey to be gay lalalalala

2009-06-21 @ 16:00:15
Postat av: Jenny

Vi älskar dig ändå gubben! :D <3 (trots att du kan fler handväskemärken än mig... -.-'')

2009-06-21 @ 17:25:47
Postat av: Daniel

trodde alla svenska killar kunde alla dessa märken... det i ju svenska män kända för världen över... du vet solbronda meterosexuella muskelknottar!

H. Finnen

2009-06-29 @ 12:18:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se