"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Små motorer ger ifrån sig en mindre mängd avgaser men de kan vara skräckinjagande endå.

Trädens grenar svajar i vinden

stenar trampar takten

fördunklar alla sinnen

 

fåglar släpper ägg

de faller som bomber

 

åla runt på marken

det är säkrast i skuggan

 

skydd utav lövkronor

mot åskans hatiska rop

horisonten ger svar på tal

och underjorden revolterar

 

daggmaskar reser sig mot himlen

och åskan går till reträtt

när dess tusentals soldater

krossats mot marken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se