"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Gissa bloggen

Ja, uppdraget är alltså att bland kommentarerna skriva in vilken blogg ni tror att jag härmat :P (iden tagen från storstadspojken som gjort samma sak fast med vlogare)
________________________________________________________________________________________________

                                                          Inne & Utelistan

Innelistan

1.Influensadieten-
För er som verkligen försökt Paris Hilton dieten men inte lyckats så har det nu kommit en ny variant som är mycket efektivare och mycket lättare att följa, influensadieten. Det enda du behöver göra är att du letar upp en person med influensan och ber denne hosta på dig, sedan sköter den sig själv. Du kommer börja kallsvettas och tappa all aptit, smart va? Du kommer svettas ut alla orenheter och tappa massa kilon så att du får finare synligare muskler, det kan verkligen inte bli bättre eller lätare än så här.

2.Stening-Man borde återinföra stening för t.ex. våldtäcksmän för att låta dem känna smärta som den drabbades och dennes familj fått genomlida. Det är inte mer än rätt att brottslingen får känna lite smärta den med.

3.Michael Jackson- Sådan naturlig skönhet,helt otroligt vad man kan uppnå med en korrekt diet och mycket träning, jag verkligen avundas de små barn som fått spendera natten med denna hunk.


Utelistan

1.Mellandagsrean-När mellandagsrean kommer varje år blir det jämt så långa köer, folk beter sig som att de äntligen får köpa plaggen de jämt gått och suktat efter, varför tar de bara inte och köper kläderna när de har orginalpris som oss andra, jag menar hur svårt kan det vara att lägga ut 5000 för ett par byxor?

2.Bloggutvik-Alltså jag kan och kommer aldrig att kunna förstå hur någon kan vika ut sig i sin blogg. Ja, jag har en konservativ syn på kroppen och jag tycker att kroppen är någonting som man ska respektera lite mer än att blotta den åt höger och vänster men att vika ut sig i sin blogg? Det är ju liksom billigare än att vika ut sig i Slitz, och behöver jag ens påpeka hur billigt det är?

3.Skolmat-Hur kan de ge ut så mycket fet mat till barnen? Ett äpple skulle räcka gott och väl för att en elev ska klara sig en dag genom skolan och så skulle vi minska på fettman också nu när smågrisarna inte kan slaffsa i sig 20 pankakor om dan.

notis: Jag har inget emot bloggaren (är en trogen läsare :P ), jag bara håller inte alltid med i hans debatt angående skönhetsideal.

Kommentarer
Postat av: Linn

jag vet ;) men det är inge kul för andra om jag gissar

2009-01-30 @ 16:32:39
Postat av: Linn

om du ska leka storstadspojken, gör det mig till blondinbella?

2009-01-30 @ 16:47:42
Postat av: Robin

för mig känns det jättemycket dennism

2009-02-03 @ 12:24:35
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se