"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Simeon Farrar S/S 2010

Jag hittade klippet nedan på feber.se och blev tagen direkt av det. Jag sökte upp Simeon på google och hittade hans hemsida där jag fan att det finns fler som tycker fåglar passar utmärkt som motiv på kläder. Han har mängder av dem både på t-shirts, scarfs och tröjor, allt i en skön blandning av skate och prepp. Tankarna förs mot Scroobius Pip när han står som modell för sin egna herrkollektion (vet dock inte om det är något positivt).
 
Känner ni till några återförsäljare i sverige får ni gärna säga till.
Hans hemsida har ni här http://www.simeonfarrar.com/

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!! LÄTT nästa år..

2009-06-28 @ 19:43:09
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se