"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Ta det inte allt för seriöst

Blä. Jag tycker det är kul och bra att H&M snappar upp trender och ger oss som t.ex. inte har råd med en garderob full med Dior Hommes kläder en chans att få kläder inspirerade från deras kollektioner. Men de kan väll åtminstone försöka få sina "kopior" lite snygga. Jag vet att det är lite gnälligt, men det hugger i mig när man ser någon som försökt kopiera en snygg design men i sitt försök bara lyckats framställa något helt misslyckat (som sedan ändå tas i produktion).

Det som fick mig in på allt det här gnällandet var att jag igår såg en t-shirt från H&M där de uppenbart tagit inspiration från Dior Hommes skalbaggskollektion och framställt en väldigt smaklös t-shirt med skalbaggar krypandes kring kragen.

Bilden är från en Dior Hommebutik i Frankrike som den såg ut i höstas då det var fjärilar som var den stora inspirationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se