"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Slut :(

Jag var inne i stan igår och hade tänkt köpa upp mig på ett par av de t-shirts från H&M som jag tidigare tippsa om, men tyvär var de slut. Uppenbarligen hade fler än jag uptäckt vårens snygga kollektion, visst det fanns fortfarande en del svartvita t-shirts kvar men jag vill inte ha svartvita t-shits. Jag vill ha färgglada. Jag hittade till slut iaf en rosa t-shirt med fågelmotiv på (mitt signum) så helt misslyckat blev det inte även om jag hade hoppats på att komma hem med lite mer. Jaja, antar att det bara är att vänta tills nästa leverans kommer in.

h&m-spring-2009-11/19/08-1.jpg
Passar på att bjuda på en liten vårkampanjsbild från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se