"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Redigerad design

Efter att ha fått en del tipps om hur jag skulle kunna förbättra en av mina t-shirts så bestämde jag mig för att göra ett försök. Vad tycker ni, blev det bättre eller sämre?





För er som inte känner igen gubben föreslår jag att ni tittar på det här klippet (en klassiker i min kompiskrets)

(för er som tycker filmen är tråkig så kommer sektionen t-shirten bygger på efter ca 5 min)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket bättre, den här varianten gilla ja! :D

2009-03-23 @ 17:12:44
Postat av: Sakerduintevissteattduvilleveta

Vi har nu tagit reda på hur snabbt det går att dricka 2 liter kolsyrad dryck.

Vi tänkte dock att om någon kan göra det snabbare tar vi gjärna emot videor och egna kommentarer.

/Camilla och Lo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se