"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

"Måste ha till sommaren" #2 Sandaler.

Det är tur att det är så pass lång tid kvar tills dess att man kan använda sandaler över huvud taget. För tillfället har jag ingen aning om vilka jag vill ha, det enda jag vet är att jag vill att dem ska ha ankelhöga spännen, gärna lite gladiatoraktigt.


Har velat ha dem ända sedan de första bilderna på dem började läggas upp i höstas, får hoppas på att jag hittar något liknande par hos någon skomakare. Nej, jag tänker inte köpa Acnes, de kostar nästa två studiebidrag.



Ytterligare en inspirationskälla. (Det är LV, så jag har inte ens orkat bry mig om att kolla upp priset på dem)



Till sist har vi säsongens överlägset snyggaste sandaler och de kommer från Lanvin. (Estetorgasm). Sandaler som dessa kan inte beskrivas med ord. Men även de är självklart för dyra för att kunna köpas i original.. Ca 4 studiebidrag går de på.
(bilden är tagen från Klang och jag hoppas det inte gör något att jag tagit bilden, men jag av någon konstig anledning är det här den ända bilden jag lyckats få tag i av dem).


Kommentarer
Postat av: ÅSa

Riktigt snygga är de, gladiatorsandalerna, för både tjejer och killar. Killmodellerna är ju väldigt läckra! Trevlig blogg du har :)

2009-03-28 @ 15:53:52
URL: http://maripoosa.blogg.seeblogg.se
Postat av: Joel Gedin

Det var inte menat som en pik mot WESC. Jag tycker det gör fantastiskt fina kläder. :D

2009-03-28 @ 19:14:47
URL: http://www.joelgedin.se/
Postat av: Jenny

Nej nej nej!!! De e fula! Usch! >< FEEEELIIIIX! ><

2009-03-29 @ 21:58:54
Postat av: Robin

åh, snygga!

2009-05-03 @ 20:36:30
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se