"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Ibland skäms man över sin överkonsumtion...

Klädesindustrin tog hela listan på mänskliga rättigheter och slet isär den
 och tillverkade sedan kläder på vedervärdigt sätt i tredje världen
 men vänta nu
 tredje världen föresten
vad är det för jävla skit
det är väll ända samma enda värld vi lever i
ord som dem använder för att vi ska vilseledas till tron
att vi alla inte skulle vara
av samma skrot och korn.

H&M har i vår ett rätt stort utbud av ekologiska t-shirts (divided) i vår som enligt mig är ruggigt snygga (kommer nog köpa en majoritet av dem) :D
Även Levis och Nudie har börjat sälja allt mer ekologiska t-shirts. Får hoppas på att trenden växer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se