"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

En gammal hobby

Lallade runt lite på youtube (som vanligt) och fann ett gammalt klipp med en polare (eller ja, de är egentligen främst brorsans polare men skit samma) som fick mig att vilja återuppta min gamla hobby. Enhulingsåkning. Tror de va 2 år sen senast jag körde seriöst, ska försöka komma igång igen lite smått nu till våren :)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vi har fan en enhjuling, en gång i tiden kunde ja åka också fan : D inte så bra, men endå :D <3

2009-03-19 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se