"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Egen design #4

Jag kom på iden när jag såg Dennis Ms t-shirt "Please don´t feed the models", jag tyckte direkt den behövde en motståndare :D Med den här t-shirten va det faktiskt lite ombytta roller för mig och Max då de va han som kom på att man borde ha en anorektiker i svartvitt på t-shirten och det blev jag som fick visa hur man gjorde detta på bästa sätt (den enda funktionen jag är bra på pga. att jag pysslar en del med stencilmålning)




Kommentarer
Postat av: Elin

Även om jag gillade den där så tycker jag att du borde ha viktigare saker för dig.

2009-03-19 @ 21:30:41
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se