"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Egen design #1

Jag och lillbrorsan satt igårkväll och designade lite t-shirts. Det är jäkligt roligt att ha en brorsa som är så duktig på photoshop att man faktist kan få sina idéer på bild också :D


Lite senare uppdaterar jag även med de andra t-shirtsarna vi satte ihop och även en bild på t-shirten jag fick av Linn i födelsedagspresent, men nu måste jag plugga lite fysik :P

Kommentarer
Postat av: J

Fyfan vad cool, hit me up!

2009-03-18 @ 16:08:40
URL: http://fbfm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se