"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Vår/sommaroutfit

Som sagt så har jag köpt en del nya plagg den här veckan, på 70% rea!!! :D (Best of brans i huddinge ska lägga ner) Två av plaggen var väl främst avsedda för sommaren, men koftan kommer troligen komma i bruk innan dess. :D


Shortsen är från Hugo boss och koftan från Filippa K

(Fan va tråkigt inlägg men jag fan ingen direkt inspiration) >_<

Kommentarer
Postat av: Linn

vem hittade koftan? ;)

2009-02-20 @ 22:23:35
Postat av: J

Gillar cardiganen, mycket snygg!



FBFM - The Fhasion Blog For Men

2009-03-15 @ 18:12:49
URL: http://fbfm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se