"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Max misslyckande

Inlägget om max misslyckade kladdkaka här om dan fick mig att minnas hans tidigare misslyckanden inom bakning, och jag känner att det är mitt ansvar som storebror och som reporter härifrån sonebäcksfamiljen att dokumentera detta för allmänheten.
Jag har ingen aning om hur han och hans partner (detta hände på hemkunskapen) lyckades med detta, men jag tror inte någon ville äta deras skapelse iaf. :D




xoxo Felleponken  (jag var tvungen) >_<

Kommentarer
Postat av: Linn

"xoxo fashion boy" bestämde vi ju :(

2009-02-05 @ 18:44:18
Postat av: Anonym

Bästa sockerkakan ever, 1 liter vatten istället för en deciliter vatten. Det räckte till 2 sockerkakor och 10 muffins :-)

2009-02-07 @ 20:00:45
Postat av: Martina

Vadå, på den här bilden ser det ju ut som att max är grym på att göra "kladdkaka". Vad klagar du för?

2009-02-15 @ 14:25:58
Postat av: Martina

Det är annat än mandelkubb...

2009-02-15 @ 14:40:09
Postat av: sabina

Min syster kan vara likadan. när hon skulle koka ris första gången så blev resultatet mer svart än vitt

2009-02-15 @ 19:53:00
URL: http://chahina.devote.se
Postat av: Max Partner

Nu ska inte Max få all skit, det va jag som läste fel (a)

2009-03-10 @ 18:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se