"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Max fel, inte mitt. Ha

Det finns en mycket god anledning till varför jag inte bloggat den senaste veckan. Anledningen heter Max... (vår hubb har gått sönder så vi har för tillfället bara internet till 1 dator, en dator som Max kontrollerar 24/7)    :(
och det finns en minst lika god anledning till varför jag inte kommer skriva nästa vecka heller. Den anledningen heter Åre :D  (Även om någon skulle ha en dator med sig är chansen liten att vi kommer att ha tillgång till internet där borta).
Men. För att ni läsare inte ska bli helt utan något att läsa (har jag några läsare?) :D så byter jag under lovet lösenord så att Max ska kunna posta några inlägg. Får bara hoppas på att han inte missbrukar sin nya makt. :/

Haha som bloggare är det min plikt att rapportera här hemifrån så dagens nyhet blir mitt äckligt stökiga rum. Det finns en bra anledning till varför det ser ut som det gör (jag kan bara inte komma på den just nu). Vet inte om jag ska skratta eller gråta.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle gråta :)

2009-02-19 @ 16:22:26
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, floder ;)

2009-02-23 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se