"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Lat?

Nu sitter jag här igen, läser bloggar och lyssnar på hello saferide... kl 8 imorgon åker bussen och jag har knappt börjat packa, men aja det brukar lösa sig :)

Dagen har vart sweet :D Började med att jag gick in och sjöng för Max som fyller år och jag gav honom hans födelsedagspresent  (en t-shirt från Filippa K). Sedan i skolan var det god mat IGEN, fan den vegetariska maten har hållit sjukt hög standard de senaste två veckorna, hoppas det fortsätter så även efter lovet. Utöver den goda maten så fick vi semlor idag *mums* och jag tog två, busigt värre. (nä, de hade köpt in typ 1 miljon stycken och försökte packa på en så många som möjligt).

Efter skolan (som slutade 12 yays) så bar det av ner till centrum där jag inte gick in på best of brands. jävligt strongt (har redan köpt ett par chinos, ett par shorts och en kofta där den här veckan). För att sedan sitta och läsa boken fashionista medans Linn klippte sig :P
Efter en mysig eftermiddag med Linn bar det hemåt för att äta sushi och fika, awsome. Dvs. jag hade en jäkligt bra dag enligt min mage :D 



Max med t-shirten han fick i morse.

Kommentarer
Postat av: Linn

ffff ;)

2009-02-20 @ 22:25:39
Postat av: Elin

wannabe Felix! :o

2009-02-20 @ 22:43:28
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag är rädd för att den där tröjan skulle passa bättre på mig.. :P hahah xD <3

2009-02-21 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se