"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Gips

Faka, ska vara i Tullinge kvart i 8 imorgon för att ta bort gipset :,(    Sätter 50 kr på att jag kommer försova mig >_< Aja lite skönt ska det iaf bli att få av det.  Men jag ska både till kungsberget och Åre inom kort så det är nog bara en tidsfråga innan det åker på igen.

Egentligen borde jag vid det här laget ha berättat hur gipset hamnade på armen från första början, men jag är för lat. Låt oss bara säga att det var en övermodig Felix som gav sig in på ett hopp med för hög fart och gav brädan lite för mycket spinn (sen kan ni nog använda er fantasi för att räkna ut resten) :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se