"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Borta pappa

Pappa överaskade mig precis genom att springa in och ut genom dörren, han skulle tydligen till Manchester i nån dag :S
Aja hoppas han inte dör där borta bara :P Engelsmännen ska tydligen vara värdelösa på att hantera snö (typ inställda flygningar och krockar med bilar) och just nu snöar det där borta...

Pappa till höger utklädd till magnus uggla :D

Kommentarer
Postat av: Linn

så det är därifrån lockarna kommer ^^

2009-02-03 @ 15:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se