"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Baka baka liten kaka

Max står uppe i köket och försöker sig på att baka en kladdkaka >.<
Jag trodde att vem som helst över 10 år åtminstone kunde följa ett recept. Men jag hade fel.
Det är otroligt roligt att höra sin lillebror skrika och gorma för att sedan komma ner med nermölade byxor och be om myna synpunkte på hans deg :P
Nej, nu vet jag iaf vem som inte ska få baka min födelsedagstårta.

Kommentarer
Postat av: Robin

Skulle jag bott i NYC så hade jag.verkligen.

mode skall vara extremt. mode ska vara konst, behöver inte tvunget gå att bära till vardags.

2009-02-03 @ 16:12:08
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se