"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

50 Kameler

Jag satt på tåget idag och blickade åt höger, dvs. tvärs över vagnen. Jag kunde se ut genom fönstret, men i stället valde jag att titta ut genom en kvinnas glasögon. Jag satt där förstelnad och såg ut mot världen genom någon annans ögon, det var åtminstone så det kändes och det var hemskt. Jag hade hoppats på att ett lugn skulle sprida sig genom kroppen, men kände istället hur stressen slog emot mig. Alla möten, alla förväntningar allt arbete.

Det är nog rätt lugnt att gå i gymnasiet trotts allt.


Kommentarer
Postat av: Linn

lugnt att ha ett "jobb" 24 h om dygnet?! med prov eller inlämning varje vecka till sommarlovet

2009-02-03 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se