"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Vänner

Jag har igår och kommer idag att vara väldigt mycket med polarna så chansen är stor att det inte blir något inlägg idag heller. =(
Aja på söndag hoppas jag i alla fall ha lyckats fixa till min (eller mina) första t-shirt. (det kanske tom kan bli två inlägg kanske ett om hållning eller om tröjor, vet inte riktigt).

lämna gärna förslag på ämnen ni skulle vilja att jag skriver om t.ex skor eller vad som helst, så förenklar ni skrivandet en hel del =P

//Felleponken

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

En sådan fin blogg!

2008-09-27 @ 09:20:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

Istället för att skriva inlägg om att du inte kommer hinna blogga kan du skriva något mer intressant när du väl sitter där.

2008-09-27 @ 12:05:47
Postat av: Felix

Skillnaden är att en sådant här blogginlägg skriver jag på under tre minuter medans ett blogginlägg om t.ex skor tar minst en halvtimma för att fixa alla bilder mm.

2008-09-27 @ 14:38:22
URL: http://felleponkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se