"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

T-shirts

Tänkte i helgen lägga upp lite bilder på hemmagjorda tishirtskissar =P men tills dess får ni nöja med några modeller från levis =D

24 €(från deras egna hemsida)

30 €

30 €
Levis gör har många jäkligt snygga t-shirtvarianter, tyvär är de ofta väldigt dyra... Så det jag gör är att jag passar på att köpa upp mig när jc har rea (då de har en hel del från levis och offta rear ner dem till ca 100 kr)
Har man pengarna kan man ju självklart köpa dem annars också men då går de på ca 500 kr =( (något jag vägrar betala för en t-shirt).

//Felleponken

Kommentarer
Postat av: Linn

den översta var hysteriskt snygg;) glöm inte kolla tshirt store :) där kostar de typ 250 tror jag

2008-09-24 @ 15:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se