"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Runda på stan

Gick på stan me min polare calle idag och lyckades få med mig två plagg hem =P
Det ena var en halsduk (som det finns bild på i ett inlägg lite längre ned) och det andra blev en t-shirt. Det blev lite av ett impulsköp men jag gillar den starkt (kommer nog passa finfint med mina stuprörsjeans) =D.

Köpt på H&M för 98kr

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, det var ju finfint :)

detta kommer bli bra! speciellt när du inser att mina tips om vad du ska ha för kläder äger! <3

2008-09-18 @ 22:08:28
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Linn

skulle vara snyggt med en kofta över också ;)

2008-09-19 @ 15:14:49
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering

2008-09-19 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se