"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Present

Skrev ett sånt här jävla innlägg innan men det försvan på grund av nå jävla error =X
aja ska vell försöka få till ett lika bra igen =)
Var på stan med Calle idag igen =O
Men den här gången var det för att köpa present åt vår polare Emil =P Trotts detta lyckades jag på något sätt dra in oss på Åhlens ändå >.<. Där hittade jag ett par asniceiga (kan man skriva så?) =X lila jeans från Filippa K. Kruxet nu är bara att jag inte vet hur ekonomin då jag dessutom vill ha ett par blå chinos från STUK. Får ta å jobba en del för farsan tror jag =/ (eller sälja sexuella tjänster till Linn) XP
Har tyvär ingen bild på jeansen men de ser ut som chinosarna i inlägget "chinos" med den lilla skillnaden att de är i jeanstyg. =D


//Felleponken

Kommentarer
Postat av: Elin.

Du kan sälja liknande tjänster till mig också :)

haha

2008-09-21 @ 20:14:03
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kan betala dig för att ge Linn nått ;)

2008-09-21 @ 23:05:32
URL: http://pilleriplurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se