"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Liten titt på höstens färger

De närmaste inläggen kommer jag att fokusera på att skriva om de höstmodetrender som jag tycker om, men kommer om ett par dagar byta tema och gå över till lite mer kritiska inlägg.

Det första som jag tänkt skriva om är något de flesta av er troligen redan märkt, att lila kommer att vara höstens färg. Vart man än vrider och vänder blicken affärernas nyfyllda hyllor så ser man att den dominerande färgen i höst garanterat kommer att bli lila, något som blir helt perfekt för mig =P. Det är en väldigt snygg färg som går att kombinera bra med de flesta mörka plagg. De ni dock bör passa er för är att skaffa för mycket lila, en bra kombination skulle t.ex. vara att matcha lila strumpor med en lila t-shirt, eller ett bältesspänne med en halsduk/schal. Använder man sig däremot av t.ex. skärp, schal och t-shirt kan det bli för mycket och kommer bara kännas jobbigt att se på. Detta gäller för killar och till viss del även för tjejer även om det funkar (men de bör då åtminstone använda sig av ett flertal nyanser).

98kr hos H&M


Kommentarer
Postat av: Linn

fellponken, så söt :D tipsa omvärlden så alla får lika snygg stil som du :)

2008-09-19 @ 15:13:34
Postat av: Linn beskyddare

Nu har Linn tjatat om dig och din blogg ett bra tag, så jag tänkte att jag skulle göra en liten visit här på den omtalade Felleponkens blogg. You go boy! Välkommen in i bloggvärlden...

2008-09-19 @ 16:02:05
URL: http://sagolikasusanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linns beskyddare skulle det stå...

2008-09-19 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se