"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Kritik

Tänkte att ni under det här inlägget gärna fick skicka komentarer angående hur min blogg ser ut. Jag hade tänkt att fixa designen på den i helgen och bland annat lägga in en liten musikspelare i sidomenyn.
Så kom gärna med kritik och tipps för efter helgen får det räcka med kodandet för ett tag =P

En annan sak ni också får tycka till om är hurvida bloggen borde bli mer personlig eller om jag borde göra en sidoblogg med mer personliga inlägg.

//Felleponken

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, du är fågelkåt.. Me like vinkvink (A)

2008-09-23 @ 21:28:13
URL: http://pilleriplurk.blogg.se/
Postat av: Elin.

jag startade kåtheten med min jacka ;) haha



hihi, det skulle vara skoj med lite personligare :)

pussen

2008-09-23 @ 22:31:46
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Linn

jag röstar också för lite personligare. och massa kärleksförklaringar till mig :D

2008-09-23 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se