"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Jeans

Var på stan med Calle igen. Vi drog iväg till brunogallerian och börjada prova runt bland byxorna på STUK (eller ja... de va jag som prova runt, Calle mest satt där). Efter en jävla massa provande bestämde jag mig för att köpa ett par gröna jeans från deras egna kollektion med måtten 30,34. =O (har ingen aning om hur jag kommer i dem, men på nått särr funkar det). Tänkte också passa på att göra lite reklam för butiken som hade sjukt juste personal och jäkligt skön musik. =D
Jag vet att jag ser sur ut men bilden får duga tills i morgon (är jäkligt trött), har med alla de kläder jag köpt under veckan =) (t-shirt, halsduk och jeans).

Halsduk: 98kr på H&M
T-shirt: 98kr på H&M
Byxor: 599kr hos STUK
(Keps: ca 400kr från nå butik i frankrike)

Kommentarer
Postat av: Elin och de andra heta tjejerna i klassen!

Rawr! :) <3

2008-09-19 @ 23:49:57
Postat av: Jenny

Jag tror att det Elin menade att skriva med sin kommentar va "Från Elin och de andra småfulla tjejerna i klassen" :P xD

2008-09-20 @ 12:26:57
URL: http://pilleriplurk.blogg.se/
Postat av: Elins kompis Julia som tycker du är perfa!

TITTA DÄR!EN KILLE MED SYGG STIL!

2008-09-20 @ 17:16:02
URL: http://skrikochpanik.blogspot.com
Postat av: Värnlös

deras nya kellektion e underbar:)

2008-09-24 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se