"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Hållning

En snygg tröja eller t-shirt kommer aldrig att se bra ut så länge du inte har en bra hållning. Att träna ryggen är viktigare ä mage och kommer ge dig ett mer respektabelt intryck. (att bara träna mage gör tom attt man får sämmre hållning efftersom stora muskler lätt drar ihop sig)
Utöver att man generellt ser bättre ut gör det också så att kläderna sitter snyggare och skönare efftersom de är utformade efter idealmän.
Det lättaste sättet att bli rakryggad är att skjuta bak axlarna lite (nästa omöjligt att kuta med ryggen om man trycker bak axlarna lite).

Haha sen så hade det ju inte skadat med ett litet leende XP men de får va som de är...
//Felleponken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, men så ser du ju vad ditt tänkande representeras av också... (om vi ska lita på min förklarande bild, vilket vi bör göra).

2008-09-28 @ 22:16:12
Postat av: Jenny

Du kan så mkt bra ponken ;)

2008-09-29 @ 14:48:46
URL: http://pilleriplurk.blogg.se/
Postat av: Elin.

hett

2008-09-29 @ 16:52:44
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: ELIN/bästa rapparen/donkenhängare/lars kompis

GRYM BLOGG :D

2008-09-29 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se