"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Glasögon

Har länge funderat på att skaffa ett par glasögon att byta av linserna med. Generellt så tycker jag att tjocka bågar är snyggast men hittade idag ett par (smala) som funkade bajsnice på mig =P
Något att tänka på är att man helst bör välja ett par svarta bågar (möjligen bruna?) pga att man gärta vill ha ett par som kan passa oavsett vad man har för kläder på sig.
aja har ett tag på mig då jag först måste göra ett nytt syntest först (och de måste bokas å shit)

Paret på bilden är ett par quiksilver för ca 1800kr
självkart skiljer det från person till person hurvida de passar men känner ni till någon snygg modell får ni gärna skriva vad den heter bland komentarerna.

//Felleponken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se