"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Chinos

Det pratas om att chinos kommer att fortsätta vara populärt även under hösten, men jag vet inte. Som sommarplagg är de ruggit snygga, men de sitter ju som bäst när man kavlat upp nederkanten, något som kommer att se väldigt konstigt ut under höst och vinter. Med det här uppmanar jag er inte att vänta med inköpet av chinos tills i vår, det finns ju trotts allt en del som sitter snyggt utan uppkavlingen (äen om de är litte färre. Ska själv ut och leta nu i helgen är det tänkt men misstänker att jag inte hittar nått =(. Det jag kommer leta effter är i alla fall en lite stupröraktig modell (de vanliga får en att se gubbig ut)i någon mörk nyans att matcha med Höstens färger t.ex lila eller mörkgrön, såvida jag inte är mig på ett väldigt vågat humör och slår till på ett par gröna eller lila chinos =P

Kläderna kommer från Fillipa-k´s sommarkollektion (vet tyvär inte vad de kostar) och det finns en mycket god chans att jag slår till på de lila i det högra hörnet =) (får bara hoppas att de finns kvar) =/

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Chinos är hett på vissa. Jag använder dock inte mina så mycket nu, men beställde ett par lila chinos idag faktiskt. Riktigt snygga. Det är en vinterkänsla över dem så de passar även fast det är vinter.

2008-12-08 @ 01:23:11
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se