"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

accessoarer

Valet av accessoarer kanske inte är lika stort till killar som för tjejer men jag tänkte i alla fall skriva lite om de jag använder mig av. Kan börja med att berätta att sedan jag börjad använda mig av min schal så blir känns det väldigt naket när jag inte har något runt halsen, så nu är jag mer eller mindre beroende av att altid ha en schal eller halsduk på mig >.< . Mitt råd blir alltså att var noga med att ta en schal du tycker om för du kommer bära den ofta, har använt min fågelschal mer än något av mina par jeans så det kan vara värt att betala lite extra för att få en fin. (Även om det är ett plagg som går att tokfynda på t.ex second hand eller en på en marknad).
Min andra andra accessoar är min keps (jag vet den fyller en viss funktion men jag använder den bara för att jag tycker det ser bra ut) =P. Med kepsen är det nästan ännu viktigare att vara noggran med sitt val än med schalen då den offtast är dyrare och efftersom den sticker ut mer än vad en schal gör. Jag har för att spara lite pengar köppt en kepps som passar med allt =P Den är svar, och har görna, rosa och blå detaljer på sig vilket gör att jag bara behöver en =)
Ni gör självklart som ni vill men för mig skulle det krävas jäkla mycket för att jag skulle köpa en kepps eller schal för över 450-500 då det finns så mycket bra under de prisklasserna.

kepps: ca 400 kr från nån butik i frankrike.
schal: 400 kr från nån butik från drottninggatan =P är iaf från svensson jeans.

Vet ni om några butiker med bra urval av kepsar, shalar eller andra accessoarer får ni gärna lämmna en liten kommentar.

//Felleponken

Kommentarer
Postat av: Elin.

Sjalen köptes på Sthlm Standard. Vi fann den i SOUK gallerian, som (redan nämnt) ligger på drottninggatan ;)

(det var jag som sa åt honom att köpa den :D)

pussen

2008-09-21 @ 20:15:47
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Linn

kolla in beyond retro, riktigt stor utbud. kolla också in herr judith (2 hand) på hornsgatan :)

2008-09-21 @ 21:58:17
Postat av: Oskar

Huvudbonader har alltid varit ett svårt val för mig.



FÖr mer manligt mode kolla in länken ovan!

2008-09-22 @ 12:09:34
URL: http://stilbolaget.se
Postat av: Oskar i klassen ; )

Spana in caliroots, dom har en herrans massa snygga kepsar! http://caliroots.com/

2008-10-08 @ 22:50:03
URL: http://caliroots.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se