"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Stars

I take pictures of the sky
I take them in the night
captured dead stars
without sparkle
without light
try to send them all my love
but not a gleam I see
my mind tries to deny it
but dead they´ll always be
then it came so clear
they are living within me
they are twinkle every day
in my precious memory.

Kommentarer
Postat av: Robin

SV: tack! :D

2008-11-17 @ 16:16:20
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se