"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Stan

Tog en rundtur på stan med Linn idag :P. De va meningen att vi skulle hitta skor åt henne, men efter ett par butikbesök utan lycka bra det av mot espresso house där jag blev bjuden på en chailatte <3
Tyvär skulle hon på dans efter det så det blev en lite rundtur för mig själv, sprang det första jag gjorde mot TopMan och deras efterlänktade pricelesskollektion, men när jag kom dit var jackan jag ville prova redan slut =( (kollektionen släpptes igår).

Bilden är tagen med min värdelösa mobilkamera :( och jackan på bilden är den sista som fans kvar, orkade inte be dem om att få pröva den eftersom jag ändå inte hade pengar nog att köpa den.

så smått besviken började jag dra mig hemåt, men tog en snabbis in på Åhlens och kom ut med ett par chinos från Dockers, jag är fan hopplös... (bild laddas upp så fort jag fixat en.

När jag kom hem välkomnades jag av snötäckt mark :) (smått frästande att gjöra årets första snöggubbe på baksidan) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se