"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

skärp

Skärp är ett område jag sköter mig dåligt på :/ så tänkte skriva ett litet inlägg om det i samband med att jag letar till mig själv :)
Hittatde iaf ett fint litet sortiment på topman där skärpen ligger på under 150 kr st.

tycker det i nedre vänstra hörnet är sjukt snggt, får nog bli ett besök på Souk i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Robin

åh, älska det etnomönstrade. det lila/grön/gula! :D

2008-11-03 @ 20:01:47
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se