"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Outfit

Hittade bilden på nätet å kände mig tvungen att lägga upp den =) En rätt snygg outfit (Främst överdelen) som jag tyvär inte riktigt vet vad det är för nått.

Vet nån hur man får tag i en motsvarighet till det han har runt halsen (hittade bilden på nån utlänsk sida) får ni gärna skriva det bland komentarerna =D

Kommentarer
Postat av: Robin

åh, det hela känns banal chic bazarre? har jag rätt?

vad är det för mösnter på kragen?

2008-11-04 @ 18:24:56
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se