"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

My body is a cage and my mind holds the key

Det känns som att all stress och panik är över och mina personliga problem är fixade :D
Har hittat en låt som beskriver hur jag kände så sjukt jävla bra, så jag tycker den passar som ett avslut på det hela. (Tänk inte på videon, de e nått fan som klistrat ihop den)

"I’m living in an age
they laugh and I’m dancing
with the one i love…"

Kommentarer
Postat av: Robin

åh fin låt!

vad skönt att allt känns bra! :)

2008-11-12 @ 17:21:27
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se