"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Lyckorus

Kom precis hem från filmen "Låt den rätte komma in", kan inte riktig bestämma mig för om den var bra eller inte :/. aja skit samma.
Jag har iaf haft ett grymt lyckorus idag. =D Jävla vilken hormonkick (som jag sedan stärkte med mörk choklad)=)
Jag tror jag lyckades smitta av det på mina kompisar också, för jag fick både Calle och Andrija att gå med på att gå från skärholmen till stuvsta. (dagens prestation).

Hade gärna skrivit lite mer men det är dags att sova nu :P
södakvällen kommer nog gå till att modeblogga lite iaf :)
Gnattignatt

Kommentarer
Postat av: Linn

varför så lycklig fellepelleponken? :)

2008-11-09 @ 17:15:49
Postat av: Felix

jadu... vet inte riktigt.

Någon som känner sig skylldig?

2008-11-09 @ 17:22:45
URL: http://felleponkens.blogg.se/
Postat av: Elin

PORR

2008-11-09 @ 18:28:51
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag är alltid lika oskyldig ;)

2008-11-09 @ 18:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se