"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Trigger för modebloggandet :D

På Gallerians övre plan.

Tjej till sin kompis (i hög ton): Titta värsta modellen.
Andra tjejen till mig: Fan va snygg du e.
De till varandra/mig:kolla skorna och byxorna och så glasögonen på det, fan va snyggt.
Jag stannar smått förvånad upp och ger dem ett försiktigt "tack"
Max som stått bakom mig lutar sig fram och viskar spydigt i örat: Ska du inte berätta att det är mammas glasögon?
jag får en knuff i ryggen av Andrija och vi fortsätter frammåt
när vi kommit en bit.
Max(i försiktig ton): Kan inte du va mitt smakråd när jag ska köpa kläder i mellandagarna?


Eftersom jag ska till Åre efter nyår så ska jag försöka lyckas klämma upp så många inlägg som möjligt innan dess (men först ska jag ut i mellandagsrean igen) :D
(bilder och så på det jag köpte igår kommer upp då också).

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, Felix, ta inte åt dig allt för mycket nu! Tjejerna hade nog inte så bra smak.

2008-12-28 @ 11:51:00
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha nej förlåt! :) men glasögonen måste du byta ut! XD

2008-12-28 @ 11:51:51
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se