"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Topman s/s09

visst, det finns något par snygga skor och några t-shirts men för mig känns det endå som besvikelse att se så tråkiga plagg från topman inför sommaren.
Aja får hoppas på att det kommer in lite snygare saker eftersom :)
Jag älskar iaf deras videos, speciellt deras stop motion (I den här videon känns dock en del av efekterna överflödiga).

Kommentarer
Postat av: Robin

ganska lamt.

håller med dig.

men kolla in weekday, i februari släpps en liten kollektion i samarbete med Carin Wester!

lovely.

2008-12-20 @ 22:44:37
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se