"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Tomteluvor

Första inlägget på länge, har blivit lite för mycket i vardan för att man ska ha orken att blogga. (Men jag kommer nog igång igen så fort lovet börjat.

Så, till saken :P. Jag brukar inte vara en sån som säger vad man inte ska ha på sig (ger bara tipps om vad man kan ha på sig) men jag klarar fan inte av att bara sitta tyst och se på när så många idioter väljer att bära tomteluva som ett plagg. Att man skulle se nån fjortis gjöra det var man beredd på men att se folk i alla åldrar gå omkring i dem ghaa. Julen är överjippad så det räcker utan att alla ska gå runt i röda luvor. (går man runt med dem 23-25 dec så visst, men att folk började använda dem så fort det blev december stör mig).

Yeah i know im a cranky, but there is nothing you can do about it. :D

Kommentarer
Postat av: martina

julhysteri kallas det!

2008-12-10 @ 16:17:15
Postat av: Joel Gedin

Det har du alldeles rätt i. Jag bad företaget som gjorde min nya design att göra den mer professionell med fräscha färger och fonter. Jag har alltid gillar stilrenhet och elegans så jag tyckte att det passade mig utmärkt. Jag bestämde självklart hur jag ville ha det.



Själv så tycker jag att din header är grymt snygg! :D

2008-12-11 @ 14:50:59
URL: http://www.joelgedin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se