"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Ny Basker (gubbkeps)

Ja, förutom skjortan som jag köpte igår blev det öven ett impulsköp av en basker (jag vet att det är en gubbkeps men jag har alltid kallat dem för baskrar och kommer att fortsätta göra det) :D
Fick den iaf för 130 kr på Åhlens och blir den andra i min samling :) (fast den är lite tjockare så de blir bra nu till vinterkylan, fan -7C ute)



(jag vet, jag hatar också bilder som är tagna smått uppifrån men det är ju baskern som ska va i fokus så det får gå för den här gången) :P

Kommentarer
Postat av: Robin

åh så snygg.

2008-12-29 @ 12:43:10
URL: http://robinnilssons.blogg.se/
Postat av: Robin

gott nytt år med btw ;)

2008-12-30 @ 23:18:44
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se