"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Gårdagen

Gårdagen va fan underbar :P Jag vaknade brevid Linn och  fick toast, flingor och bär till frukost.
Vid 2tiden tog jag tåget in till stan med brorsan (Max) och Calle. En hel dags shoping utan att jag skulle göra av med en krona var det tänkt, men det slutade med att jag köpte två t-shirts från zara ändå :/. Iaf meningen med rutten var att jag skulle "pimpa" lillbrorsan, jacka byxor och tröja för under 1500 kr var målet och jag lyckades :D  (fick till och med en t-shirt)
Under shopingrundan blev de ett stopp på espressohouse där vi tog en varm choklad var (chaipulvret var slut)  :(
hmm, juste fan, avslutade dagen med att köpa en basker åt honom också :D  Före och efterbilder kommer så fort vi får tid att ta dem :P

När jag kom hem var det lasange och lite senare även en filmkväll med familjen. Vi såg "Jakten på lycka" med Will Smith i huvudrollen som var riktigt bra och som jag velat se länge.
 i övermorgon åker jag till åre så jag ska försöka få upp ett par inlägg innan dess bla mina nya inköp i mellandagsrean , före och efterbilder på brorsan och kanske nåt innlägg om skidkläder.

Gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: Robin

åh, lyckat!

de dära med kläder under 1500kr ;)

kan tipsa dig om myrorna, en second hand som kan ha helt otroligt snygga kläder.

en kavaj kan du hitta för under hundralappen!

2008-12-31 @ 12:54:02
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se