"

22/9 storängshallen

Jogg 5 min
Stretch

20 situps
20 smekningar
21 smekningar (7 höger 7 mitten 7 vänster.)
20 suitcase
20 smekningar

20 rygglyft
20 rygglyft varannan sida
20 rygglyft med klapp bakom ryggen
20 benlyft
20 diagonaler.

30 min cykling där sista minuten var mjölksyrepumpning.

nerjogg
stretch

Passet kändes väldigt bra (skönt att få komma igång med allmänstyrkan). Jag har börjat tycka att cyklingen är rätt rolig och mjölksyrepumpen i slutet var riktigt skönt. När jag springer börjar jag bara må dåligt och så när jag pumpar mjölksyra men på cykeln tyckte jag det var skönt på nått sätt.

Det var skönt att joggen i början funkade också det betyder att jag iaf kan köra lite kondition utan cykel utan att dras tillbaka av baksidan. Innan jag börjar köra kortintervalle kommer jag nog vänta nån vecka till, jag vill inte hasta och råka slita upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0