"

9/10 storängshallen

2 km jogg
stretch
3 x frivändning vänster ben 40 kg
3 x frivändning höger ben 40 kg
1 x frivändning vänster ben 40 kg
fick samma känningar i vänster framsida som jag hade i vänster baksida precis innan den gick sönder så jag slutade och joggade en kilometer i lugnt tempo för att få genomblödning och slappna av.
5 x bänkpress x 7 set
2 km nerjogg
stretch
passet blev inte alls som jag tänkt p.g.a. framsidan men jag lyckades iaf hitta på något. Bänkpressen var lite för lätt  men det kanske inte är så konstigt med tanke på att det var ett halvår sen senast. Nu har jag iaf en referens så att jag kan lägga mig på en bättre nivå nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0