"

6/10 storängshallen

5 min jogg
stretch
löpskolning + lite styrka
4 x 30 m med bestämd steglängd (utsatta konor)
4 x 30 m med konor utsatta lite hur som helst
3 x 40 m med avbytande framlänges/baklänges
4 x 40 m
4x 50 m 20 sek vila mellan loppen
4 min vila
4x 50 m 20 sek vila mellan loppen
4 min vila
4 x 50 m 20 sek vila mellan loppen
4 min vila
4 x 50 m 20 sek vila mellan loppen
nerjogg
stretch
träningen var riktigt tung jag var trött i både lår och axlar sedan igår. Utöver att jag var trött så var jag något stel vilket gjorde att det blev ännu jobbigare att springa eftersom jag spände mig hela tiden.
Jaja passet genomfördes i alla fall och jag kände att jag gett i princip allt när jag var klar så på så sätt kändes det iaf bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0