"

1/10 storängshallen

5 min jogg
stretch

Mångsteg med fokus på teknik x 4
hopp på höger ben, försök ta sig en viss sträcka på så få hopp som möjligt x 2
hopp på vänster ben, försök ta sig en viss sträcka på så få hopp som möjligt x 2
hoppsasteg med fokus på teknik x 2
hoppsasteg med fokus på att hoppa så högt som möjligt  x  2
hoppsasteg med fokus på att hoppa så långt/snabbt som möjligt x 2

300m lopp på 52 sek
4 min vila
300m lopp på 52 sek
4 min vila
300m lopp på 52 sek
4 min vila
200m lopp på 32 sek
4 min vila
200m lopp på 32 sek
4 min vila
200m lopp på 32 sek

cykling
stretch

passet var lagom jobbikt, det kändes att man tagit ut sig men inga kräkreflexer startade. Baksidan kändes riktigt bra, det högg inte en enda gång. Får hoppas att det fortsätter vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0