"

9/11 storängshallen

10 min jogg
stretch


20m Skottkärregång
20m skottkärregång i sidled åt höger med en fot fri
20m skottkärregång i sidled åt vänster med en fot fri
20m armhävningshopp i skottkärreställning
12 x skottkärrelut
20 x skottkärrearmhävningar (skiftande breda, vanliga, smala)

ett varv jogg

2 x 10 djupa upphopp
15m Skottkärregång
15m skottkärregång i sidled åt höger med en fot fri
15m skottkärregång i sidled åt vänster med en fot fri
15m fyra "steg" sen en armhävning i skottkärreställning
8 x skottkärrelut
12 x skottkärrearmhävningar (skiftande breda, vanliga, smala)

ett varv jogg

2 x 10 vristhopp
12m Skottkärregång
12m skottkärregång i sidled åt höger med en fot fri
12m skottkärregång i sidled åt vänster med en fot fri
12m två "steg" sen en armhävning i skottkärreställning
6 x skottkärrelut
10 x skottkärrearmhävningar (skiftande breda, vanliga, smala)

jogg + stretch

2 x 6 bänkpress 50kg
3 x 6 bänkpress 55kg
4 x 6 enbensfrivändningar (3v, 3h) 40kg
1 x 6 enbensfrivändningar (3v, 3h) 30kg

6 x stegringar (kurva till kurva)
stretch

passet var sjukt jobbigt för armarna. Nu (dagen efter) har jag träningsvärk i axlar, skuldror, mage, och rumpan med tanke på hur långt in jag är i träningssäsongen måste det betyda att passet var riktigt bra. Anledningen till att jag sänkte vikten på sista frivändningarna var för att jag inte kunde hålla balansen med de tyngre vikterna, jag tror jag kommer kunna klara det bra så fort jag fått mina nya skor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0