"

16/11 storängshallen

10 min jogg
stretch
4 stegringar

25 smekningar
30 sek smekningar
20 smekgung (dra händerna i en halvcirkel över knäna)
plankan 60 sek
sned planka 45 sek
sned planka 45 sekandra hållet
mc donalds 1 min
saxningar/upp/ner 60 sek

2 stegringar

4 x 8 enbensvristhopp vänster ben
4 x 8 enbensvristhopp höger ben
4 x 8 enbensvristhopp
4 x 8 borsomhopp rakt upp med benskifte
4 x 8 hopp med stum landning

2 stegringar 

10 breda armhävningar
10 smala armhävningar
10 vanliga armhävningar

20 rygglyft
20 rygglyft varannan sida
30 sek rygglyft
21 rygglyft höger mitten vänster
30 sek rygglyft varannan sida
15 armhävningar

2 stegringar

liggande cykling x 45 sek
liggande cykling x 45 sek
saxningar/upp/ner 60 sek
saxningar/upp/ner 60 sek

bänkpress 55 kg x 6
bänkpress 55 kg x 6
bänkpress 55 kg x 6
bänkpress 55 kg x 6
bänkpress 55 kg x 5

"riktiga armhävningar" (dvs dra sig upp över en stång) x 5
riktiga armhävningar x 8
riktiga armhävningar x 6

nerjogg
stretch

(passet jag skrivit ner är unegifärligt, brukar komma ihåg alla övningar relativt bra men hade svårt att minnas allt idag).
Det var iaf ett riktigt bra pass, det brände ordentligt i magen och jag käne att jag verkligen lyckades ta ut mig i bänkpressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0