"

25/8 Storängshallen

10 min lätt jogg
stretch
löpskolning

1 vanlig stegring
1 stegring med spikskor

60m-lopp i maxfart med startblock (5 min vila)
1) 7.76
2) 7.78
3) 7.98
4) 7.99

nerjogg
stretch

Det märks att mina ben är fruktansvärt trätta efter den senaste veckans hårda träning så trotts att loppen är rätt långsamma är jag väldigt nöjd med resultaten (trodde faktist inte att jag skulle orka hålla alla 4a under 8 sekunder)
Anledningen till att jag valde startblock är för att jag behöver vänja mig vid dem, tror det var första gången på 3-4 år jag stod i ett par startblock. För tillfället vet jag inte om jag tjänar eller förlorar tid på att använda dem...

(senare)
På eftermidage var det "nollning" för ettorna och jag kände hur mjölksyran började pumpa när jag hoppade på ett ben och när jag körde den norska fyllan. 400ingen vill jag inte ens prata om...
Slutsatsen är iaf att jag märker att benen är helt slut och jag har bestämt mig för att låta dem ha en vilodag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0